11.03.2013

ÖĞRETMENLERİN YÜZ KARASI !!!

Kadın olmak zordur..
Hele ki Türkiye 'de..
Buna rağmen keşke erkek olsaydım demedim hiç..
Ta ki bugüne kadar...
Haberleri seyrederken..
Yüzünü tam göremedim, çünkü iki büklümdü, bir öğretmen müsveddesi acımasızca tekme tokat dövüyordu....
İçim acıdı..
İlk kez erkek olmak istedim..Küfretmek için !!!
Hiç mi vicdanın yok be adam ?
16-17 yaşındaki  bir genci ( kaldı ki yaş kaç olursa olsun ) nasıl dövebilirsin?
Onca arkadaşının arasında yaşadığı travmayı nasıl aşacak o gencecik beyin..
İçine nasıl bir öfke tohumu saçtığının farkında mısın?
Ellerin, ayakların niye taş olmaz ki senin ?
İnsanlıktan bu kadar mı nasipsizsin ?
Senin gibi bir öğretmene nasıl evlat teslim edilir ki ?
Yok yok, ben bu devletin Milli Eğitimine deeee, Adalet Bakanlığına daaaa, ben böyle öğretmenlerin deeeeee
Sizin gibileri  sadece  Allah'a havale ediyorum, çünkü burada havale edilecek bir yer yok ...







3 yorum:

  1. şiddeti kınıyorum.yapılan her şeklini.

    YanıtlaSil
  2. iste omru boyu telafi edilemicek aci bir ani cocugun, kaldiki psikolojisi nasil duzelicek o ayri bir konu ... ama sen yinede ekek olma bos veeerhele siddete heveslenip hiç olma

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil