7.11.2012

KELİMELERE SIĞMAYAN ANLAMLAR


Gereğinden fazla mı anlam yüklüyoruz kelimelere
susarken konuşmak varken hem de
hani sustum zannediyorsun ya sen
oysa sadece kelimelerimi sana yasakladım ben
hangi anlamı yüklendiysem 
hangi duyguyu giyindiysem 
farketmedi
siyah beyazdı bakışların...
hani ellerimi çektim zannediyorsun ya senden
oysa kendime sarıldım ben
beni koruyup kollamanı  isterken  herkesten, herşeyden
gün geldi kendimi sakındım senden
yüreğinde dinlenmek isterken ben,
yüreğimi yordun sen
seni affetmek, affa ihanet şimdi
ruhumun isyanını bastırmaksa kendimle çelişmek gibi
seninle kavgam çoktan bitti
güzel olan ne varsa  artık bizden gitti



2 yorum:

  1. Söz gümüşse sükut altındır diyorsun..
    Her iki türlüde kazançtasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de karşıdaki insan açısından bak..Bir insan susuyorsa sizden vazgeçmiş demektir..:)

      Sil