21.09.2018

ASLA / MİM



Mime uygun bir müzik değil belki ama,  siz de dinleyin istedim

Sevgili Kadriye bence oldukça zor bir mim hazırlamış. Zor dedim çünkü benim "asla"larım değişir. Bugün söylemem derim, yarın dilimden düşmez. Hayatta  yapmam derim,  ölmeden önce yapılacaklar listesinde ilk sıraya girer.
Kararsızlıktan değil, hercailikten de değil. Okuyoruz, düşüncelerimizi geliştiriyoruz,  büyüyoruz  ruhumuzu olgunlaştırıyoruz.  At gözlüğümüzü çıkarıyor, farklı açılardan bakıyoruz. Kısacası insanız, "hep daha ileriye " derken, birçok şeyi ardımızda bırakıyoruz. Alışkanlıklarımızı, önyargılarımızı, ideallerimizi, düşüncelerimizi.....
O halde son zamanlardaki aslalarım demek daha doğru sanırım..
Neyse,  cevapları okuyup  beni tanıyanlar "nasıl yani" demesin;))

Asla affetmem
İkinci şansını iyi değerlendiremeyeni

Asla vazgeçmem
Objektif olmaktan

Asla hazetmem
Menfaati için yalakalık yapandan.

Asla yemem
Kendini zeki zannedenlerin numaralarını

Asla bitmesin
Yaşama enerjim, gelecek umudum...

Asla gitmem
Hayvanların olduğu sirklere asla gitmem. terbiye etmek adına ne işkenceler ediyorlar  zavallı hayvanlara. Kimse gitmezse acı çekmezler.

Asla söz etmem
Birine ufacık da olsa bir yardımım dokunduysa asla söz etmem. Ne ona ne başkasına.

Asla dememeli
"çok yalnızım" 
Çünkü yalnızım diyebileceğin biri varsa aslında yalnız değilsindir. Yoksa kendi kendine konuşmak olur, karşıdan gören deli der . 

Asla itiraf etmem
Evet etmem, Neyi itiraf etmeyeceğimi söylersem, itiraf etmiş olurum, bu da sorunun cevabı olmaz.

Asla yapmadım
Bile isteye kimseye kötülük yapmadım. 

Bu güzel mim için teşekkür ederim Kadriyeciğim. 
Okuyan herkes mimlendi ;) 


25 yorum:

  1. Sirkler konusunda tebrik ediyorum canım, ben çocukken tabii o zamanlar böyle şeyleri bilmiyoruz anneler, babalar götürürdü. Giderdik ama şimdi bilinçlendik herkese de söylüyorum sakın gitmeyin diye....
    Güzeldi, severek okudum. Ben bu mimi yaptım ama üşenip sevgili Kadriye'nin sayfasında yorum olarak yaptım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum senin cevaplarını ;)
      Mimler bloggerları tanımak açısından iyi oluyor bana göre. Sağ olsun Kadriye de güzel sorular sormuş.

      Sil
  2. Yazıya giriş için ne harika bir paragraf öyle!

    YanıtlaSil
  3. Asla bitmesin 😊 yaşam enerjiniz 😊

    YanıtlaSil
  4. Samimi bloglar başka, kahve seven samimi bloglar çok daha baska❤️ ellerine sağlık çok keyifli olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, kahve hayata anlam katıyor,katlanılabilirliği artırıyor :)

      Sil
  5. ayyyyy iyi güldüm bak amaniiin sert cevaplaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim cevaplamayalı epey olmuştu, sanırım yavaş yavaş ısınacağım deep :)

      Sil
  6. Sevgili Telve,

    Mimi merakla okudum, cevaplarını hakkatten merakla beklediğim ve okuduğum bir mim bu gerçekten.

    Neşeli,sert ve net "asla"ların var aslında.

    Ama ben buna koptummmmmmmmmm

    *Asla dememeli
    "çok yalnızım"
    Çünkü yalnızım diyebileceğin biri varsa aslında yalnız değilsindir. Yoksa kendi kendine konuşmak olur, karşıdan gören deli der *

    Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız şarkısı geldi aklıma..bastım kahkahayı

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep de sert demiş. Ben yazarken gayet keyifli yazmıştım ama yaa. sanırım cümle sonlarına gülen yüzler koymam gerekiyordu:)

      Emeğine sağlık, soruların nokta atışı gibi olmuş Kadriyem.

      Sil
  7. cevaplar harika..
    benim de cevaplarım aynı. :)
    ek olarak bir tek sirklerin yanında hayvanat bahçelerine de asla gitmem.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir mim, güzel ve net cevaplar. Sirkler konusunda sizinle aynı fikirdeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Beyaz Yakalı. Horoz dövüşleri,deve güreşleri.... hayvanlara yaptığımız eziyetler saymakla bitmez.

      Sil
  9. Evet ben de beğendim.Aslında hepsini beğendim :))

    YanıtlaSil
  10. Instagram aracılığı ile geldim bana da beklerim :)

    http://link.tl/1Qrgu

    YanıtlaSil
  11. Aynı kafa yapısındayız canım ❤

    YanıtlaSil