13.08.2018

HEDİYEM GELDİ



Sevgili Sessiz kaldım 'ın  organize ettiği etkinlik sayesinde bloggerlar arası  kitap çekilişi yapmıştık.  Veeee kitabım geldi. Aslında cumartesi elime geçti kitap. Biraz da isteyerek geciktirdim teşekkür yazısını. Henüz eline geçmeyenler vardır diye. Mesela ben Cuma günü gönderdim. Bakalım, benim gönderdiğim arkadaşım seçtiğim kitabı beğenecek mi ?

Gelelim asıl mevzuya, Ebemkuşağı Fakir Baykurt'un "Eşekli Kütüphaneci " kitabını seçmiş benim için. Üstelik blogunda tanıtım yazısını da yazmış. Merak edenler  linki tıklayıp okuyabilirler.  Sevgili blog arkadaşıma bu güzel hediyesi ve içten notu için çok teşekkür ediyorum.



22 yorum:

  1. Bugün ebemkuşağı' nın bloğunda bu kitabın tanıtımını okuyup, yorum yazmıştım, çok güzel bir hediye almışsın, güle güle oku.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde.Ben de çok beğendim hediyemi.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Ne güzeelll. Keyifli okumalar dilerim. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim canım benim katıldığın için 😊❤ keyifle okuman dileğiyle canım benim sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uğraştın, çok yoruldun ... teşekkürü asıl sen hakettin . Öpüyorum seni . Şimdiden iyi bayramlar canım

      Sil
  4. Keyifli okumalar diliyorum. Ben de hediyelerimi çok beğendim.Çok teşekkür ederim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. güzel kitap olmalıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deeppp , güzel kitap . Ebemkuşağı tanıtımını yapmıştı zaten ;)

      Sil
  6. Değerli bir hediye olmuş
    Kitaptan başka güzel hediye yok benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevgili Kadriye . Bir arkadaşınızın sizin için kitap seçmesi daha da güzel .

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Siz adresinizi yazın, ben size de gönderirim . Gerçekten ...

      Sil
  8. Çok güzeldir. Umarım sen de severek okursun. Yanlış hatırlamıyorsam hasta yatağında bitirmek için uğraştığı son kitabıdır Fakir Baykurt'un. Sanırım vefat etmeden yetiştirmeye çalışmış olmalı. İçinde bir de kartpostal çıkması lazım. ama bazen düşüyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki benim kitabımın arasından çıktı o kartpostal. Severek okudum , bitirdim çoktan. Sevgiler

      Sil
  9. 😊 keyifli okumalar olsun ... Keşif etkinliğinden geldim bende beklerim bloguma 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslı. Evet ya, son zaman gelen arkadaşlarımla birlikte size de geleceğim .İyi ki geldiniz , hoş geldiniz :)

      Sil
  10. Sizin seçtiğiniz kitap neydi acaba merak ettim :) Keyifli okumalar mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Naz. Ben İhsan Oktay Anar'ın Puslu Kıtalar Atlası kitabını seçmiştim :)

      Sil