2.05.2016

CHALLANGE / BÖLÜM 2 VE İNŞALLAH SONDUR... DURUMA BAKİCİZZZZZ

Dün   bitiremedim malum. Kaldığımız yerden devam....

16- Hadi bize el yazınızı gösterin...
Görmek istediğinizden emin misiniz ? Aslında ben inci gibi yazarım. Hattat gibi. Amma ve lakin, hızlı yazdığımdan  böyle oluyor. Okulda da  zeki ama çalışmayan öğrenciydim :) Yazım güzel ama canım güzel yazmak istemiyor...

17-Burcunuz nedir? Sizinle uyumlu özellikler hangileri ? 
Burcum ikizler. 18 Haziran doğumluyum. 
Ezbere konuşmamak için , ikizler kadınının özellikleri okuyayım dedim, hemen yarıda kestim. Anacığım neredeyse kendime aşık olacaktım :) Meğer neymişiz biz. 
uyanlar; tutumluluk, değişiklikten hoşlanmak,  hırslı olmak, emir almaktan hoşlanmayıp özgürlüğe düşkünlük.
Ya ben kendi bildiklerimi yazayım iyisi mi... Neşeli bir yapım var, espri yapmaktan hoşlanırım.  Siz bakmayın burada melankolik şeyler yazdığıma ..Seyahat etmeye bayılırım, yeni insanlar tanımak, yeni yerler görmek hoşuma gider. Çok farklı kişilikler sergileyebilirim. Genelde kararsızlık yaşarım .. Bugün  hayır dediğime, yarın evet diyebilirim. Düşünmüş ve fikir değiştirmişimdir.  Ya hep ya hiç derim genelde. Bir insanı silmemek için çok çaba sarf eder, silince de dönüp bakmam..

18- Katıldığınız ilk konser hangisiydi?
Sibel Tüzün müydü acaba ? Evet hatırladığım kadarıyla öyleydi.

19- Satın aldığınız son giyisilerle birlikte bir fotoğrafınızı paylaşır mısınız?
Yüzümü eskitmemek gibi bir prensibim var :))  Sosyal medyada paylaşmam ki, yoksa dükkan sizin...

20-Günün birinde nereyi ziyaret etmek ya da nerede yaşamak isterdiniz?

Kuala Lumpur öğrencilik yıllarımda , arkadaşımla birlikte gitmeyi hayal ettiğimiz yerdi. Sanırım hala görmek isterim. Malezyalıları severim. Birini tanıma şansım olmuştu. Gerçekten çıtı pıtı, nazik insanlar...
Nerede yaşamak isterdim ? Küçük bir sahil kasabasında değil elbette. Oturduğum şehirden, semtten, evden.... memnunum... İzmir...

21- Sizi güldüren 5 kelime  ya da söz öbeğini listeler misiniz ?
Benim gülmelerim "kullan at " cinsinden. Gülmüşümdür,  geçmiştir. Yani aklıma gelmiyor şu an ...

22-Sahip olduğunuz en kıymetli şey nedir? Neden kıymetli ?
Yarım yamalak sağlığım var çok şükür. Akıl ve ruh sağlığından bahsediyorum. Benim için en kıymetli şeyler... Allah eksikliğini göstermesin dicem de  iyi bi'şey demiş olur muyum, emin olamadım birden. Bu hayata akıllı olup ta katlanmak her aklın harcı değil.

23-Yaparken heyecan duyduğunuz bir şeyden bahseder misiniz ?
Heyecan yaramıyor bana, yasak :)) 
En doğru cevap, görmek için uzun süre hayalini kurduğum bir yere gitmek ve  fotoğraflarını çekmek . Mesela bugün bir arkadaşımdan Uşak / Ulubey'de dünyanın ikinci büyük kanyonunun olduğunu öğrendim. Şimdiden heyecan sardı. Mutlaka gitmeliyim dedim...
Bu arada Turizm Bakanlığı ne işle meşgul merak ediyorum. Tamam bilmemek benim ayıbım olabilir de, zorla gözümüze sokun, bol reklamını yapın . Görülmesi gereken o kadar güzel yerlerimiz var ki...

24- Şu an okumakta olduğunuz ya da en son okuduğunuz kitap ?


Tabi ki de Parçalanmış Gülüşler blogunun sahibi Tolga'nın kitabı , Parçalanmış Gülüşler :))

25-Favori Disney karakteriniz hangisi ? Neden?

Bi kedisevere sorulacak sorumu bu ? Cevap belli değil mi ? Elbette , gece rahat uyumak için gündüzleri dinlenen Garfield :))

26-Ziyaret etmek istediğiniz 10 yeri sayabilir misiniz ? 
Uşak / Ulubey kanyonları
Kuala Lumpur / Malezya
Mardin
Adıyaman'da güneşin doğuşunu seyretmek
Urfa/ Halfeti
Hindistan / Tac Mahal
Fas / Marakeş
İspanya
Mısır / Piramitler
Bali adası

27- Dağınık mısınız yoksa düzenli mi ?
Of of of, hem de nasıl dağınığım... Leyla'ya bi sorun isterseniz :)))

28-En sevdiğiniz 3 müzik grubu?
Duman
Depeche Mode
....... aklıma gelmedi...

29-Korkularınızdan bahseder misiniz?
Alzaymır olmaktan korktuğum için, gözlerimi kapayıp tek ayak üzerinde , kollar yana açık  durmaya çalışırım bazen. En iyi yöntem buymuş. Bir de denizde boğulmak gibi saçma ve mesnetsiz bir korkum  vardır.

çok şükür bitiyo galibaaaaaaa

30-Neden blog yazmaya başladınız ? Blog adınızın bir hikayesi var mı ?
Depresyona girmemek için :))  İşe yaradı mı tartışılır...
Kazanmayı çok istediğim bir sınavı kazanamayınca  açmıştım bu blogu. 2011 yılıydı sanırım. Bir dönem, tüm yazılarımı silip, sonra tekrar başladım.
Blog adıma gelince.... Kahveyi çok severim ve  günde bazen abartıp 5-6 fincan içtiğim olur. O nedenle "kahve molası"  adını  seçtim,lakin kullanılıyormuş , hem de pek bi ünlü blogmuş. Mecburen "kahve telvesi"ni de ekledim.  Bana "telve " denmesinden müthiş memnunum şu an. 

Nihayet bitti, inşallah okuyan da olur diyor ve şanslı isimleri söylüyorum. Profösör, Serhat Ocak ve tabiki de Değmesin Yağlı Boya.. Yolcu sevmiyordu. Hımmm Prensesi de mi eklesem acaba.Sanırım yapmadı henüz, evet Sessiz Prenses... Sessizkaldım...O kadar kitabının reklamını yaptık, Tolga..Bir de Didemika Bir Deli Bir Dolu :)) Miras'ın yazılarına çok gülüyorum ve cevaplarını merak ediyorum...
Kimlermiş, sıralayayım bari;
Profösör
Serhat Ocak
Değmesin Yağlı Boya
Sessiz Prenses
Sessizkaldım
Didemika Bir Deli Bir Dolu
Parçalanmış Gülüşler
Miras
Bu kadarla kalalım ki, bir sonrakine yazacak isim olsun elimizde :))



30 yorum:

  1. Okuması keyifli de bakalım yazması nasıl olacak. Tam bir çelınç gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı keyfi yaşamak için çelınçladım ! ( ne garip bi ifade :)) Biraz uzun ama, yapması da keyifli..

      Sil
  2. Vallahi mim lemiş :)
    Sevgili arkadaşım ilk mim imle beraber beni listelerinden silmezler umarım :)
    Ben senin gibi nasıl yazarım eyvah eyvah ... E artık yetinmeyi bilmek gerek değil mi :)
    Teşekkür ediyorum ve en kısa zamanda yazacağım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel cevaplar olacağından hiç şüphem yok Didemika...

      Sil
  3. Benim yazımdan hallice. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu el yazım pcde vardı. Özel olarak yazmadım yani. Ama yazım güzel değil biliyorum.

      Sil
  4. Pek güzel olmuş. Bu arada çok şükür listede adım yok. Mimden yeni çıktım zati ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim, nasılsa bir gün sıra sana da gelir :)

      Sil
  5. Hindistan ve İspanyada ortakız oleeey :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki oralarda karşılaşırız Calimero..Dünya küçük :)

      Sil
  6. Times New Roman bizi yazıların karalamacaya dönüşmesinden kurtardı az çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evey ya,böylelikle el yazıları unutuldu. mektuplar gibi..

      Sil
  7. Güzel dilekler. En çok kanyon şıkkını beğendim. Kanyon merakım var. Valla Kanyonu, Yazılı Kanyon, Köprülü Kanyon, Şeker Kanyonu be başkaları... Kastamonu o yüzden en sevdiği şehirlerden. Bir gün
    buradan listedeki yerlerdeki pozlarınızı görmeyi dilerim.

    YanıtlaSil
  8. ay eline sağlık canım yoruldun yaa:) ikimiz izmirliyiz ve ikimiz de ikizleriz ❤ . telveciğim seni tnımak güzeldi. inşallah görmek istediğin yerlere de gidersin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle umut ediyorum. Gerçekleşmesi zor hayaller değil nasılsa ..Yorucu değil, keyifliydi aslında :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Yani ? Bu arada kitabının fotoğrafını kendim çektim ama kaybolmuş. Yoksa ben mi göremiyorum:)

      Sil
    2. biraz uzun olunca hmmladım.
      emme yaptım bileee :p

      Sil
  10. Gözümden kaçmış olmalı, en çok da telaşlı hayat nedeniyle elbette, sizi takipte değilmişim. Bu boşluğu hemen giderdim kahve telvesi. Sizden haberim yok diye yazayım bir çekinceyle. Takipte miydiniz blogumu hatırlayamadım :)Selamlarımla. Hüdaydalısından :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acemidemirci, takip etmek, edilmek şart değil. Mecbur hissetmeyiniz.İçtenlikle söylüyorum. Takibe almadığım ama uğradığım , yazılarını okuduğum bloglar var benimde ...Sevgiler

      Sil
  11. Hazır mimi yapmışken anlınım akıyla yorumumu da yazayım :D Ufak bir not ta ekleyeyim KEndi çantanı öp kokla sarıl ona. Çünkü benim çantam dağınıklık konusunda senin çantanı döver :D Ayyy kendim gibi dağınık birini bulduğuma çok sevindim ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miras, istersen kim daha pasaklı yarışı yapmayalım alenen :)) Ben kendimi kabul ettim böyle,dağınık bir düzenim var ...

      Sil
  12. Merhaba, blogunuzu Didemika Bir Deli Bir Dolu sayesinde gördüm. İkimiz de aynı mime eklemişiz kendisini. Yazılarınızın bir kısmını inceledim ve samimi dilinize hayran kaldım. Challange bölümünüz de çok eğlenceli olmuş. Sonunda Depeche Mode seven birini görmek mutlu etti beni :)

    YanıtlaSil
  13. Allah seni şeker yazmışsın. kulala lumpur hiç aklıma gelmemişti. :)

    baksana, hangi türk filmlerini izlediiin. :) bi deee, bir tane daha camdaki kadın (penceredeki kadın ) var. nefis film. françois truffaut. kaçırmaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Penceredeki Kadın'ı izledim Deep, hatta Kürk Mantolu Madonna'ya benzettiğimi yazmıştım, tanıtımını okurken. Ne yazık ki film istediğim doğrultuda ilerlemedi ama yine de çok güzeldi.Ondan önce de "Bu işte bir yalnızlık var" filmini izledim. Ve utanarak söyleyeyim, "Kış uykusu"nu daha yeni izledim...

      Sil
    2. iki tane penceredeki kadın var. biri, fritz lang, the woman in the window, kara film gizemli, diğeri ise la femme de cote, françois truffaut. ikisi de çok iyi yaaaa :) kış uykusunun en az bir saatini atmalılar benceeeee :)

      Sil