29.02.2016

HUNİ'M NEREDE BENİM ?

Aydınlanma çağına giriş yaptım sanırım. O da nereden çıktı diyeceksiniz. Uzun süredir  belirtileri hissediyordum da, en son  buzdolabının derin dondurucu bölmesini açtığımda karşımdaki manzarayı görünce  emin oldum. Tam orta  raftaki siyah, fermuarlı, küçük deri çanta,  kısa süreli  akıl tutulması yaşamama sebep oldu.
Bu bir   tansiyon aletiydi  ve derin dondurucuda ne işi vardı ?
Hangi ara,hangi  akla hizmetle koymuştum oraya ?
İşte bu sorulara  cevap arama  zahmetinde bile bulunmadım.
Zira  bu aydınlanma çağına girişimin işaretiydi ve  deli gibi sevinmeme yeterli bir sebepti, gerisi teferruattı :))


19 yorum:

  1. Deli olmadan veli olunmaz hani. :)
    Ben de maketten aldığımız sebzeyi pişirip afiyetle yedikten sonra, ertesi gün dolapta aynı sebzeyi arayıp bulamayıp bununla da kalmayıp, herhalde kasadan geçmedi diyecek hali görmüştüm. Fakat ben bundan endişe duymuştum doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu,"endişelenme, eğlen" :) Nasıl güzel bir yemek yaptıysan, tadına doyamamışsın demek ki...

      Sil
    2. Kabak karnıyarık. Tavsiye ediyorum. :)
      Hafif bir yemek oluyor. O kadar hafif ki yiyip yemediğini bile fark etmiyorsun.

      Sil
  2. Delilik veliliktir. Her tür sorumluluktan beriliktir. Eski demir perde ülkelerinde herkes aynı tip yer içer, giyinir kuşanır, aynı düşünür, aynı hissederdi. Aslında bu ibr kabullenmişlikti. Biri çıkıp da kıral çıplak dese, düzene ve nizama aykırı hareket etse, etraftaki herkes ona acıyarak ve korkulu gözlerle bakarlar ve hep bir ağızdan "Vah zavallı vah delirmiş!.." derlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını deliye çıkar,kahır çekeceğine, kahrını çeksinler de demişler değil mi Profösör... İşte kahır çekecek birilerini henüz bulamadığım için, şimdilik aydınlanma diyorum ben :)

      Sil
  3. hah haaaaa cevap aramayışın mı aydınlanma eveeet yani umursamıyom diyosun eveeet iyi yapıyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarsamıyorum tabi Deep, bunca sorun varken.... Hem iyi ya işte buzlukta bozulmaz:)

      Sil
  4. :):)olur öyle arada:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada sırada aklıma geliyor... Geldiği gibi de gidiyor.. Ajda Pekkan 'dan .. aç dinle benim için Prenses :)

      Sil
  5. Ahahaaaa:):)bak burada daha vahimi var..
    Öğle tatilinde sahile gideyim didim...yürüyüş yaptım soda falan aldım..biloklara bakarken ay kahve telvesine yorum atmamıştım yazayım dedim:):)aaaa bi baktım ki:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) demek ki beni göresin, okuyasın gelmiş Prenses..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ben de öyle diyorum ... Fazla takmamak lazım...

      Sil
  7. he he ne güzel :) bloğunu takipdeyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  8. Haa haaa haaa! aramıza hoş geldin sayın deli şeyy pardon veli hanım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kulübe kabul ettiğiniz için teşekkürler Calimeroooo :)

      Sil
  9. merhabalar,ne hoş bir blog.takipteyimmm:)
    bana da beklerim.
    sundaybunday.blogspot.com

    sevgiler

    YanıtlaSil