6.01.2018



yazdım, yazdım, yazdım ve sildim. Ama şarkı müthiş, silmeye gönlüm razı olmadı ....


16 yorum:

  1. İlk kez duyduğum bir şarkı sevgili kahve telvesi, bir şarkı bazen ne kadar az müzik aletiyle icraa edilirse o kadar hoş oluyor. Cok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kaç dinlediğimi hatırlamıyorum Müjdecim.

      Sil
  2. Ne güzel dinlendirici bir şarkı :) Bende bloğuma beklerim.

    https://aslolanguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de güzelmiş ♥

    YanıtlaSil
  4. heeeey saoool en sevdiğim şey şarkı önerisi ve güzelmişşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğendiğine göre, şeksiz şüphesiz bir kez daha inandım deepppp ;)

      Sil
  5. Çok hoş bir şarkı, sadeliği daha da güzelleştirmiş şarkıyı. Fransızca katılması hoşuma gitti. Öneri için teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil