11.09.2017

...

Yükümlülüğüm "iyi olmak" değil... "İyi olmaya çalışmak". Yani hatalarım olabilir, aleme yetecek kadar yanlış da yapabilirim. Yeter ki sonrasında kendimi tarafsız yargılayabileyim. Pişmanlık duyabileyim. 
İnsanı helak olmaya götüren merhamet ve vicdandan yoksun kalmasıdır bana göre... Vicdan bahanelerle kendimizi temize çıkarmak için değil, insan olabilmek için var... İyi insan olabilmek.
( arkadaş nedir bu "iyi" saplantısı anlamadım ki !!!)
***
Uyumuyor dalıyorum,  yarım saatlik aralıklarla... Deliksiz iki saat uykuya hasretim. Sipariş verdiğim rüyalar var, hiç değilse onların hatırına...
***
Bazı konularda kısıtlı zamanım var karar vermek için, erteliyorum. Tüh, geç kalmışım, kaçırmışım cümleleri  kapımı çalmak üzere...
***
Şu an canım , canımı acıtacak film, şarkı, söz çekiyor. Mazoluğum depreşti...Önerilere açığım, her zamanki gibi.
***
Buralar dutluk ve hep öyle kalacak gibi bir his var içimde..Yanlış ata oynadınız sanki. Benden söylemesi. 
***

13 yorum:

  1. Eskisi gibi yazmayan, yazmayı bırakan blogger'lar var ya, onları bulup bir temiz dövesim geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna geldiğimde başlığına konu olduğumu gördüm,bozuntuya vermedim. Ne zaman konuştuk kim bilir dedim içimden. Meğer benim yorumlar biraz geç düşüyormuş sayfama ...
      Bence de bir temiz döv, yoksa meydanı boş bulup, istediğim gibi yazıyorum. :))
      Sanırım düşe kalka yaşamaktan yazmaya ve okumaya vakti kalmıyor insanların...

      Sil
    2. Sen zaten çok uyanıksın telve, kahveyi çok içince böyle oluyo demek ki; blogun adından bile belli :p

      İnsan olmaktan yorgunum demiş bir yerde Neruda, son zamanlarda bu oluyor galiba bana da.

      Sil
    3. duygularıma tercüman olmuş Neruda...
      "Bilmek acı çekmektir. Ve bildik;" de demiş...

      Sil
  2. Dut seviyorsak demek... ;)

    YanıtlaSil
  3. Başkalarının yazdığı yorumları beğenebilmeliyiz bence. Mesela "dut seviyorsak demek..." :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldürdün beni Nalan... Güzel fikir, kendimiz ekleyemiyoruz madem, kazan kaldıralım, duysunlar sesimizi...

      Sil
    2. Teveccühünüz efenim ;)

      Sil
  4. Şarkı için "manuş baba", youtube a "istanbul hanımları" yazınca karşınıza çıkan eski nameler, ezginin günlüğünden başta "insan sever bir kere" olmak üzere tüm şarkıları. Can acıtmaz, kül eder, sonra bi bakmışsın küllerinden dinç bir şekilde doğmuşsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin zevkle dinleyeceğim .. Teşekkür ederim;)

      Sil
  5. sırıttım bu yazına he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar değerlenir mi? umut var mı? sen onu söyle ;)

      Sil