30.03.2017

ATÖLYE KAFASI

Senelerdir gelir giderim İstanbul'a.. Hiçbiri şu son gidişim kadar keyif vermedi desem... düşündüm de yalan söylemiş olurum:)))  Fakat hakkını vermek lazım, güzeldi.
Genelde yalnız gezerim İstanbul'da. İstanbul'u yenmek gibi bir iddiam olmadı hiç, Haydarpaşa'nın merdivenlerinden  bağırmadım  ama keşfetme isteğim hala baki. Bu sefer, insanlık için küçük ama benim için büyük bir keşfe imza attım. Tabi ki Leyla sayesinde.. ( Hani ŞU  yol arkadaşım. )
Önce Ortaköy'de  kahvaltımızı yaptık bir güzel. Sonra ver elini Balat. Sokaklarının güzelliğini hep duymuş , buna rağmen  gitmeyi hiç akıl etmemiştim. Rotamız belli. Ama biz önce sahil boyu mecburi bir yürüyüş yapıyoruz. İyi ki de yapıyoruz, çünkü hava güzel, günlük güneşlik, deniz sakin.Manzara muhteşem.

Görüntünün olası içeriği: ağaç, gökyüzü, bitki, açık hava ve doğa

Görüntünün olası içeriği: okyanus, gökyüzü, açık hava, su ve doğa

Görüntünün olası içeriği: okyanus, gökyüzü, açık hava, su ve doğa

Görüntünün olası içeriği: okyanus, gökyüzü, açık hava, doğa ve su

Görüntünün olası içeriği: ağaç, gökyüzü, bitki, çim, açık hava ve doğa

Görüntünün olası içeriği: ağaç, gökyüzü, açık hava ve doğa

Yeni bir yer görmenin heyecanı olmasa, kilometrelerce yürüyebilirdik. Vakit darlığı da  ayrı problemdi tabi. Sonunda  Leyla'nın  " hadi, hadiiii" çekiştirmelerine  dayanamayıp, fotoğraf çekmeyi bıraktım. Sonra vay efendim Türkiye'de insanların yetenekleri gizli kalıyor.İzin vermiyorsunuz ki yeteneğimizi açığa çıkaralım...
Neyse, karşılıklı söylenerek nihayet  Atölye Kafası'na  geldik. Oh may gat ( İşte bu mikemmel ingilizcemin mimarı 1masalgibi.blogspot.com ) İçeri girer girmez adeta büyülendik.  Rengarenk  her yer,incelemeye,uzun uzun bakmaya ve fotoğrafını çekmeye değer.  En güzel tarafı da samimi bir ortam olması . Çok hoşuma gidince,  geri dönüş yolunda netten araştırdım. Ekşi sözlüğün yalancısıyım, insanlar soba üstünde kestane bile pişirirlermiş burada :) 

Otomatik alternatif metin yok.

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor ve iç mekan

Otomatik alternatif metin yok.

Otomatik alternatif metin yok.

Görüntünün olası içeriği: yiyecek

Görüntünün olası içeriği: açık hava


Herkesin kendi dünyasına daldığı, kimsenin kimseyi bakışlarıyla rahatsız etmediği bir yer Atölye Kafası. Her türden insan görmek mümkün. Öğrencisinden ev hanımına,  entelinden  sevdalısına kadar. ( Sobanın önünde bir çift vardı, kalkmak bilmediler.. Çıkın ele ele sokakları dolaşın, denizde martılara ekmek atın di mi ama ) 
En güzel tarafı da  aynı zamanda beğendiğiniz her türlü eşyayı  satın alabiliyor olmanız.İnsan dingin geçen saatlerin hatırası olarak  ufak da olsa bi'şeyler almak ister elbette.

Görüntünün olası içeriği: masa

Anladığım kadarıyla haftanın belli günlerinde çeşitli aktiviteleri de var. Söyleşiler, canlı müzik... gibi.
Bize denk gelmedi, tabi ki şimdilik.  Bir daha,  bir daha  gitmek isterim çünkü .

Otomatik alternatif metin yok.

Görüntünün olası içeriği: oturan insanlar ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: oturan insanlar, masa ve iç mekan

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, iç mekan

Otomatik alternatif metin yok.

Görüntünün olası içeriği: iç mekan

Görüntünün olası içeriği: ayakkabılar

Güzel bir gündü. Etrafımıza hayran hayran bakarken kahvelerimizi içtik. 

Görüntünün olası içeriği: kahve, kahve fincanı ve içecek

Çok hayıflandım, şimdiye kadar gelmediğim için.  Sakın ola imkanınız varsa kaçırmayın, mutlaka gidin , o havayı teneffüs edin derim...
Sevgiler...

11 yorum:

  1. İstanbul gezileri yapan müpte' bunu dikkate alacak :)
    Rota arasına ekliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar özletme kendini.
    İstanbul planlarımın arasına ekliyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalanca, bu yeni formatı sevmedim ben.. Sanırım bunun da etkisi var.
      Ekle tabi. Gidersen de mutlaka yaz ama ..

      Sil
  3. İmkanınız varsa demişsin, yok. Ama fotoğraflara bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kıyamammmm, nasılsa gelmeyecek misin hiç. Olmadı, gelir orada bi' Atölye Kafası açarız olur biter. :)

      Sil
  4. Çok hoş bir yere benziyor.İstanbula gidince mutlaka uğramak isterim.Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmayacağınızı garanti ederim :)

      Sil
  5. Ben açık hava, deniz kıyısı fotoğraflara bayıldım, çok da güzel çekmişsin.

    YanıtlaSil
  6. balat bayılırım bayılırım. çok sık giderim. atölye kafasını bilmiyodum ama tımams gizerims :)

    YanıtlaSil
  7. selamlar, bu güzel blogu takibe aldım, bana da beklerim :)

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil