13.05.2016

BEN ZATEN HER ACININ TİRYAKİSİ OLMUŞUM....


Bedenim acıyor, ruhum acıyor,yüreğim acıyor...
Ne garip bir gündü dün....
Düştüm, yuvarlandım..Dağ keçisi gibi tırmandım. İnemedim..Sıcaklıkla hissetmedim. Şimdi fenayım.Hem de ne için, yabani kekik toplamak için ! İki kişi  cesaret edip çıkmamış, sen ne diye çıkarsın ? Çıkarken baktın zorlandın, devam etmeyip insene..Yok inatçıyım ya ben. aklıma koydum mu , bedeli ne olursa olsun, razıyım, yapmam şart. Üstelik, düştüğümü anlayınca  ( düşerken görmediler, zira manzara seyrediyorlardı hatunlar ! arkaları bana dönük..) ,  gelip yardım edeceklerine, ben daha kendimi toplayamadan fotoğrafım çekilmiş, ona buna çoktaaaan servis edilmişti. Gece sol omuzumun ağrısından uyuyamadım..
Güç bela eve geldikten sonra, akşamüstü arkadaşımın kızının durumunu öğrendim, empati yapınca, " acı hissetmiyordur değil mi ? doktorlar hissetmez dedi ama içim rahat değil " sözlerine takılı kaldım, Başka bir arkadaşımı arayıp, gerçekten bilinci kapalı olduğu için hissetmez  cevabı biraz rahatlattı. ama yüreğimin acısını dindirmedi.
Ruhum acıdı. hayal kırıklığına uğradım..Ayrıntısı bana kalsın..
Neticede bomboş bir akşam/ gece geçirdim..
Ama  işte, dün dünde kaldı.. Geçen / hafifleyen sadece ağrılarım oldu. Gerisi bende baki...
Bugün oturup, kendimi ne kadar verebilirsem ders çalışacağım. Ara ara dalıp gideceğim.. Bir cümleyi, üstelik oldukça basit bir cümleyi defalarca okuyacağım. anlamayıp, geçeceğim...
Hayatta iyi ki yapmışım , başlamışım dediğim ender şeylerden sosyoloji okumak.. Finallere az kaldı. Hırs yapmamaya karar verdim. tabi ne kadar uygulayabilirsem. Olduğu kadar, olmadığı kader  diyorum..


42 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun hanımcan. Maddi manevi cümle hastalar şifa bulsun ❤

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş olsun, arkadaşının kızına da Allah şifalar versin:(( sınavlarda başarılar.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin diyorum, inşallah bir an önce şifa bulur..Sınavlar...Olduğu kadar :)

      Sil
  3. Tuzum var sanırım:)
    Biliyorsun telve hep söylerim,keske sosyoloji daha ilkokuldan zorunlu bir ders olsa.farklı bir dünya olurdu.bundan üç ay önce takribi üç metreden düştüm bende:)
    Yazdım mı onu,yazayım bir ara..
    Acil şifalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmadın, yazınca mı geçmiş olsun diyeyim, yoksa şimdi mi :))
      Keşke be Levent,keşke sosyolojiyle ben de yıllar öncesinden tanışmış olsaydım....

      Sil
  4. Geçmiş olsun.. :)
    yıllar sonra hatırlayacağın en tatlı anılarından biri olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç pişman değilim biliyor musunuz:)) Güzeldi...

      Sil
  5. Cokkkk güzeldi sizin yazılarda ben kendimi görüyorum bazen (çoğunlukla )😊

    YanıtlaSil
  6. Geçmişler olsun ...
    Derslerinde de kolaylıklar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyi dileklerinize çok ihtiyacım var :)

      Sil
  7. Geçmiş olsun; acil şifalar dileriz. Sosyoloji hem okunsun hemi de yazılsın. Biz de feyizlenelim.

    YanıtlaSil
  8. enemm ne ettin sen gülomm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma be Tolga...Anı biriktiriyorum da ilerde lazım olur diye :)

      Sil
    2. huuu bloğun kafayı yedi

      Sil
    3. Yok blog değil, belki ben ;) Söz verdim, kitabınla ilgili yazı yazacağım Tolga. Sabrını mı sınıyorum ne :)))

      Sil
    4. bi şey olmaz yaa
      beklenen sen olunca ^_^

      Sil
  9. ah almış olmayasın ...))ısrar la ve sabırla bekleyeceğim.
    benimde sınavlara az kaldı sayende..speeed

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkündür Kırık kalp. Mutlaka ah aldım ben :) Sınavlarında başarılar ...

      Sil
  10. Böylesi bir anında katkım olduğu için mutluyum 😜

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun, dikkatli olmak gerek Ağrı sızı varsa ayrıntılı baktırın. Allah benzetmesin tabi ama aklıma annem geldi o da küçükken ağaçtan düşmüş 20 sene sonra belinin taaa o Zaman'dan kaydığını öğrenmişti.

    Sınavlarda başarılar, önemli olan öğrendiklerimizi aktif kullanmak, ins iyi bir sosyolog olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyolog olmak okul bitirmekle olmuyor ne yazık ki.Dediğiniz gibi, öğrenilenlerin hayata ve bakış açısına yansıması önemli olan... İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  12. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun kırık falan olmasın da gençsiniz geçer tez zamanda. Derslerinde, sınavlarında başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlhan Bey. Geçti gitti çoktan:)

      Sil
  14. Bir aydır nerelerdesin huuu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Calimero...Olaylar olaylar...Hayat gailesi işte..

      Sil
  15. sınavlarda başarılaar. ya allam geçmiş olsun da öyle şeyleri neden yapıyosun kiii. düşebilceğin yerde neden dolaşıyon kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık 4. sınıfım Deepppp. zaman ne çabuk geçiyor . Bir sene sonra ver elini başka bölüm :)))
      Ama ben seviyorum kafama estiği gibi davranmayı :)

      Sil
    2. bölüm bitirmek senin hobin miii :)

      Sil
    3. hobi olmaya doğru yol alıyor diyeyim ...

      Sil