29.06.2015

SANKİ MİMLENMİŞTİM BEN....


Yazmayalı ne çok zaman olmuş. Özledim, yazmaktan çok okumayı . Gerçi telefondan  okunmaya elverişli olanları okuyorum elbette. Elverişli derken, muhteviyatı kastetmiyorum tabi ki.  Gözümü yormayacak, punto tam kıvamında olacak, zemin ne  açık ne koyu....vs.
İşte böyle bir okuma anında  Deeptone 'nun mimlediğini gördüm   de anca  yazabiliyorum. Deep'in yazılarını hızlıca gözden geçirdim ama o yazıyı bulamadım. Artık olduğu kadarıyla...
Mim  " neden yazıyoruz " idi.
Ben kafayı sıyırmamak için blog açtım. Faydası oldu mu tartışılır tabi ki.
Keşke şuraya süslü, afilli bir kaç cümle yazabilseydim ama ne yazık ki gerçek bu. Kendi kendimi yiyip  depresyona gireceğime, yazayım da okuyanlar girsin dedim :)
Yazma konusunda asla iddialı olmadım. Profesyonel bir gayem ya da hedefim de olmadı. Benim için farklı bir dünya , farklı insanlar, farklı düşünce yapılarını keşfetmek için iyi bir fırsat oldu. Açıkcası hayatıma bu kadar anlam katacağını hiç düşünmemiştim başlarken.Takip ettiğim çoğu bloğun  belli bir tarzı  var. Ben henüz bunu başaramadım. Belki kendimi sınırlandırmak istemedim, belki işte ben bu konuda iyiyim diyebileceğim bir alan yok , bilmiyorum. Bildiğim tek şey, yazarken nefes aldığımı hissediyorum, rahatlıyorum...
Mim için Deep'e teşekkür ediyor, Değmesin Yağlı Boya'yı mimliyorum ..

6 yorum:

  1. Kalede ben varım ;)
    Söz yazıcam ne için yazdığımı dusuneyim biraz ama..zaman geçtikçe amaç da bazen değişebiliyor kuzu İzmire gelirsem bir gün mutlaka görüşmek istediklerim arasindasin.

    YanıtlaSil
  2. Iyi ki blog yaziyorsun ve seni tanıdım.
    O ka, başka yorum yok:)

    YanıtlaSil
  3. depresyonada girmeye gerek yok:)..sen sadece yaz...olurmu... hoşgeldin...

    YanıtlaSil
  4. Nasıl oluyor da yaza yaza delirmiyorsunuz
    ya da nasıl oldu da herkes rahatlıyorken ben delirdim?

    YanıtlaSil
  5. faydası olmuştur ama yaaa :)))) bizi depresyona da sokmadııııın işteeee :)

    YanıtlaSil
  6. İzmir'e gelirsen mutlaka haberim olsun o halde ..

    Nardaaaaa, canımsın...

    Gülin zaten bu aralar çok yoğunum, hani istesem de depresyona girmeye vaktim yok :)

    İşte delirenler kitap çıkarıyor Tolga.. Delirmeden yazar olunmuyor demek ki ...

    Deep, gerçi senin de kitapların çıktı ama, sen lafıma alınma olur mu :))

    YanıtlaSil