30.06.2015

......

Zambak beyazı
Seninle geçen ömür
Ne olur gitme....


6 yorum:

  1. Beyazların ömrü hep kısa..

    YanıtlaSil
  2. https://www.youtube.com/watch?v=IBIRGzZB41o

    Neşet Babaya!(kadeh havada, vur)

    YanıtlaSil
  3. tamam gitmiyorum.

    :))

    YanıtlaSil
  4. zambaklar açarken diye bi film var yaaa. çok hüzünlü amaa :) tamam gitmesin ben söleyim onaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Soluk yalnızlığımın hırçın denizlerin yorgun gecelerinin yokluğunda beni siyah güllere koyup gitme ne olur zambaklar belesin ömrünü ....sessiz kaldım

    YanıtlaSil
  6. Ne yazık ki Ali ... ( Nerelerdesin sen ? )

    Bir de " Gül gördüm, güller gördüm, seni gördüm şad oldum" var Tolga :) Ama senin türkü de müthiş... Tekrar tekrar dinlenesi..

    İnanayım mı Absalom ?

    Söyle gitmesin Deep.. Hep gidiyor..

    Sessiz kaldım, harikasın !!!

    YanıtlaSil