29.07.2014

Yeni bi'şey keşfettim...
"uykusuzluktan uyuyamamak ..."


10 yorum:

  1. Nadir kişiler keşfediyor...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Ah sağ ol, sık sık başıma gelirdi de bir isim veremezdim kendisine. Çabuk gider umarım.

    YanıtlaSil
  3. Bana hep olur uyku krizine girerim uykusuz kalınca :)

    YanıtlaSil
  4. düşüm düşüm düşünüyorum.bkz;akıl oyunları. şimdi de ğ ile kelime bulmaya çalışıyorum ve uyuyamıyorum. al işte :/

    YanıtlaSil
  5. ya mükemmel bir blog bulmanın sevinci içerisindeyim suann, bu duyguyu biliyorum sanırım, isimsizdi benim için de,sen bulmuussun bak

    YanıtlaSil
  6. Furkan bu keşif bazen yoruyor ama... Ara sıra insan her şeyi unutabilmeli, hiç değilse uyuyarak..

    Avare Karınca, pek sanmam..Geldi mi yerleşir bu meret...

    Pink Timber, yalnız olmadığımı bilmek güzel :)

    Kemal Akman , bu durum vahim gibi geldi biraz..

    Teşekkür ederim Yesim :)) Mükemmel olduğumu iddia edemem, yine de öyle düşünmeniz hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  7. Başımı yastığa koyar koymaz uyuyanlardanım. O sebepten bunu hiç araştırmadım.

    YanıtlaSil
  8. haha espri sadece

    YanıtlaSil