4.12.2013

ÇİRKİN DİYEREK SEVDİĞİM TÜM BEBEKLERDEN ÖZÜR DİLİYORUM..


İzmir'den Çeşme'ye yumuşak bir geçiş yapan arkadaşımıza bebek tebriğine gittik bugün.. Normalde insanlar emekli olunca sakin bir yere yerleşmek ister ama , bizim kız gençliğini büyük şehrin keşmekeşinde geçirmek istemediğinden kapağı erken attı.. Önce haftanın 2-3 günü geldi bürosuna, sonra tamamen kapatıp, tam bir Çeşmeli  oldu.
Neyse, konumuz bu değil zaten :)
Efendim, görüp görebileceğim en güzel bebeklerden biriydi. Bebeklerin hepsi güzel demeyin,  o ebeveyn gözüyledir :)  Mini minnacık, daha 1,5 aylık bir bebek. "Çirkin şey "  diye sevecek oldum,  beraber gittiğimiz arkadaş hemen atladı " Bence gayet güzel ".. Tamam da arkadaşım,  kapı gibi toplum dayatması var bilinçaltımda. bebekler güzel diye sevilirse nazar değer inancını taşıyan.
Düşündüm, doğru dedim ya.. Ne diye bebekleri " çirkin " diye sevip,  o küçücük beyinlerine olumsuzluk aşılıyoruz ki ?



7 yorum:

  1. Ben de hiç anlamamışımdır bu tür muhabbetleri. Çirkin demekle bir şey çirkin olmaz. Yine değdireceksen nazarını değdirirsin. Maşaallah dersin olur biter. :)

    YanıtlaSil
  2. güzelse de, çirkinse de çirkin derim, çirkinliği arada kaynıyor işte, çaktırmadan söylemiş oluyorum :)

    ama bilinçaltı meselesi mühim. Yeğenlerimin yanında çok dikkatli olmaya çalışırım bu yüzden.Kendileriyle ilgili bir kalıp kafalarına yerleşmesin diye.

    YanıtlaSil
  3. Demişsin ya nazar değmesin diye, arası yok bunun. "Ay ne kadar güzel" dersin, bu sefer de "maaşallah de maaşallah de derler."
    :)
    Sen en iyisi içinden geldiği gibi yap.
    :)

    YanıtlaSil
  4. aslında bütün bebkler en az bir yaşına kadar hakkaten çirkin abi...
    anne babası hariç.

    ben mesela çocuğum olursa bir yaşına kadar bana göstermeyin babanız 2. dünya savaşına gitti sizin için savaşıyor deyin derim hep büyüklerime kızarlar bana.

    tabi bi de kime benziyo mevzusu var...
    bak bak burnu babasına benziyo...
    dudaklar ay aynı annesiiii yane.
    kaşlar dedeye çekmiş bak bak...

    abicim kimse de demiyo ki...
    hiçbirinize benzemiyo lan bebeğe benziyo...
    bildiğin bebeğe benziyo:))

    alla alla.

    karışık konular bunlar.

    YanıtlaSil
  5. Aynen Yolcu :) Bebeklerin masumiyetleri yeter..

    Benim aklıma yeni geldi bu mesele...Dikkatli olmak lazım..

    Yok yok, ben doğru olanı yapayım Pe Hito..

    Buna sen inanıyor musun Absalom, çocuğun olacak ve görmeyeceksin ? Şurada biz bizeyiz, bize bari yalan söyleme :)
    dünyanın en güzel varlığı dersin, aha yazıyorum şuraya :))
    Mizah yönü sana benzesin, gerisi teferruat bence :)

    YanıtlaSil
  6. toplumun bizde yarattığı psikolojik belirtiler hesabı... di mi ne gerek var ki söyle içinden geldiği gibi...

    YanıtlaSil
  7. Ben işin o tarafını geçtim, çirkin ördek yavrusu psikolojisini yüklememek lazım bebeklere Serkan :)

    YanıtlaSil