10.10.2013

......

Kendi başımda nöbet tuttum bu gece..Uyutmamalıydım kendimi. Öyle kabus görme korkusu değil benimki. Görürsün... Etkisi en fazla bir kaç gün sürer.... Unutursun. Kötü de olsa, rüyadır neticede..Uyanırsın...
Benim korkum başka..Hani  şerrinden korktuğum için  duvarlar ördüğüm, engeller kazdığım,  bazen kuyulara girip saklandığım  o duygular var ya,  o duyguların neticesi, getirisi olan düşünceler...İşte ben uyurken , onların beynime hücum etmesinden endişeliyim..
Artık uyuyamıyorum...






6 yorum:

  1. Artık yeter.. uyumalısın. sabah iş var :)

    YanıtlaSil
  2. Aklın bu duygu ve düşüncelerin getirisini şer olarak algılamış olabilir Kahve Telvesi, ama kaçarak, saklanarak ya da onları dipsiz kuyulara atarak daha ne kadar direnebilirsin... Bence cesur ol ve yüzleş... Sende o güç var...

    YanıtlaSil
  3. Kaçmakla kurtulamıyor insan bunlardan...

    YanıtlaSil
  4. İnsan Yavrusu, çoktan uyudum uyandım bile :)

    Almila'm yavaş yavaş yüzleşmeye hazırlanıyorum sanırım..

    Cem, kaçmayız biz de :)

    YanıtlaSil
  5. Bence yardım almak gerekiyor. Böyle yapmakla yaşamı zehir ediyorsun kendine yazık değil mi? Ayrıca piyasada yardımcı olacak birçok kitap var. " düşünce Gücü" nü tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyeniz için teşekkür ederim İlhan Bey .. O kitabı okumuştum. Anlık duygu - durum değişiklikleri üzerinde durmam ben... Bugün böyleysem, yarın çok pozitif ve enerjik olabiliyorum çünkü :)

    YanıtlaSil