10.09.2013

SENİ DİNLİYORUM...




Tıkadım kulaklarımı evrenin tüm seslerine...
sadece seni dinliyorum...
saçlarına taktığım yıldızları tek tek göğe fırlatıp,
gözlerindeki alevi külleyip,
seni dinliyorum...
kelimelerimi soyup  tüm duygularından
ve anlamlarından
teslim ettim avuçlarına..
şimdi sen giydir onları,
seni dinliyorum..
artık  ne kokunu teslim ettiğin rüzgar var arkanda
ne yaslanıp huzuruna bandığım gölgen...
ellerin...hala güzel mi?
başına taç yaptığım gök kuşağını siyaha boyadım,
seni dinliyorum...
kapının eşiğini çoktan bıraktım ben,
yönümü kuzeyden esen sert rüzgara çevirdim..
dönüp bakmam , 
şu yüreğimi söker atarım da, geri adım atmam...
seni dinliyorum...
ya bir kelam et, çevir yolumdan,
ya da sus, çık git  aklımdan.....







3 yorum:

  1. Ne döndürmek için tek kelime eder nede aklından çıkıp gider

    YanıtlaSil
  2. Sabaha bu güzel şiirle başlamak çok iyi geldi. Mısralar dilime takıldı bile artık akşama kadar mırıldanırım. Sana çoook şanslı bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kelimeleri tüm duygularından soymak ne güzel bir cümledir.. Etkileyici bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil