20.09.2013

İŞTE HAYALLERİMDEKİ......BANK, SADECE BANK :)



      Bu sabah büyük bir hevesle çıktım evden. Hani şu filmlerde, dizilerde gördüğümüz, deniz kıyısındaki banklardan  bulup,  denize nazır oturacaktım. Hatta mümkünse Kız Kulesine karşı olacaktı. İşte o zaman hayatın anlamını da, şifresini de, sırrını da çözecektim :)  Önce Ortaköy 'e gideyim, sonra karşıya geçerim derken, boğaz turunu görünce dayanamayıp atladım hemen..  Ve elimde kala kala Ortaköy'de çektiğim işte bu bank kaldı. Üstelik çok güneşli diye oturamadım bile :(..
      Hayallerimdeki bankla vuslata eremedim ne yazık ki...Ama değdi doğrusu..Boğaz manzaralıarı muhteşemdi...
   



































6 yorum:

  1. Fotograflar nefis gerçekten, tabii ki İstanbul'da. Ve boğaz muhteşem. Ben de Boğaz da oturan biri olarak zevkle izledim postunuzu.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim İlhan bey..Çok şanslısınız, gerçekten boğaz muhteşem..O kadar çok fotoğraf çekmişim ki, hepsini koyamadım :)

    YanıtlaSil
  3. iki köprüyü de günde 2 şer kez geçiyorum.İstanbul gezerken çok iyi ama kısıtlı vaktiniz varsa çok kötü.Bu arada Sarıyer'deyim bende.

    YanıtlaSil
  4. Bugün oldukça kapalı bir hava var İstanbul'da ...Az biraz haleti ruhiyemde öyle..Paylaşımınız gülümsetti ama :)

    YanıtlaSil
  5. İşte bu sebepten, İstanbul'u gezecek, ama İstanbul'da yaşamayacaksın diyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Hayallerinle Gel, hafiften yağmur da yağdı ve bence çok güzeldi :))

    YanıtlaSil