11.09.2013

BÜYÜK BULUŞMA...


       Bloglarla   tanışalı ne kadar oldu bilmiyorum. Ama farklı bir aleme açılan geniş bir pencere burası benim için. Her insan ayrı bir dünya. Yazılarından, yorumlarından  tanıdığım bir çok insan oldu.  Elbette ayrıcalıklı olanlar da  var aralarında.. İşte o arkadaşlarımdan biriyle, yazdığım bir yazının dikkatini çekmesi sonucu, önce mail ile başlayan yakınlaşmamız, telefonla da sürdü. Gerçi müthiş bir trafik değildi ama, sesindeki  pozitif enerjiyi almam ve içimin ısınması için yetti  bir iki konuşma..
       Efendim, şimdi bu zat-ı şahane çok koştu peşimden.. Her yorumunda "kahve içelim", "ne zaman içiyoruz", " hadi daha içmiyor muyuz" türünden serzenişleri artınca, kıyamadım.  Aradım ve çarşamba müsaitsen görüşelim dedim. Uzun zamandır bu anı beklediği için, hayır diyemedi elbette ki :)
       Daha salı akşamından , keyifli bir buluşma olması için kendime telkinlerde bulunmaya başladım. Yok yok, öyle " sakın gazoz  içme, pul koleksiyonu göstermek isterse, evine gitme...." türünden değil elbette.   Malum karşımızda mühendis olacak,   konuşurken lafını sakın bölme, çok suskun durma ki " ohooo bu ölmüş de, cenazesini kaldıran yok" demesin..  Ya da " avukat değil mi, susmak bilmedi "  şeklinde  blogunda  yazı falan yazmasın..
      Neyse, uzatmayayım sakın okuyucu,  bu sabah buluştuk. üstelik beni teeeee Bornova'dan Balçova'ya kadar getirdi.   Hadi dedim,  deniz kıyısında oturalım bari.  Madem o kadar yol geldik :) Yukarıdaki resim, salaş olmasına  rağmen , manzarası nedeniyle çok hoşuma giden   sohbet mekanımızın resmidir. 
     Sanki kırk yıllık dostmuşuz gibi , çok güzel, sıcak ve keyifli bir konuşmamız oldu. Beraber geçirdiğimiz  saatler su gibi akıp gitti.  Kah edebiyattan, kah bloglardan konuştuk.. Kendi elleriyle yaptığı ,   ebru çalışmasının  güzel bir örneği olan kitap ayracını hediye edince ,  boş gittiğime bir utandım ki sormayın. 
      Seni tanımaktan, yüz yüze görüşmekten  müthiş bir keyif  aldım sevgili N. Narda.  (http://mavikalemdekiler.blogspot.com/)  ..  Umarım  daha sık  oturur, sohbet ederiz... 
Not: Hesabı bana ödetmeyeydin iyiydi..( sana blogda yazarım demiştim :))  Neyse, çok yakın zamanda çıkaracağını ümit ettiğim, hatta emin olduğum hikaye kitaplarından birini imzaladığında ödeşmiş oluruz... Sevgiyle...
     


9 yorum:

  1. vay anam ne bu hız, tüh, geç kaldım, önce ben yazıcaktım :) Yalnız o hesap konusu ne ki işim olmayaydı daha sana yemek ısmarlayayım deyip onu da sana kakalayacaktım en mükellefinden, işim olmasına dua et, yine ucuz kurtardın :p

    YanıtlaSil
  2. ay, pul koleksiyonum da vardı benim hakkaten:p

    YanıtlaSil
  3. Bloggerlar buluşma olayında çok kötüler. Forum sitelerinde bir çok kez buluşmalar düzenlemiştik biz! (:

    YanıtlaSil
  4. Hiç şaşırmazdım doğrusu :)) Ama seni balık ekmek yemeğe götüreceğim bir gün , öyle mükellef masaları boşver...

    YanıtlaSil
  5. Ali , öyle bir topluluğa hiç katılmadım..Ama birebir görüşmeler daha etkili olur sanırım..

    YanıtlaSil
  6. Ba ba ba, şaşırmazmış, şimdi bir döktürürüm blogda karşı yazı, gerçek yüzün meydana çıkar, hıh :)

    o değil de birlikte bir Endülüs gezisi yapsak, yanıma yoldaş arıyorum:)Söz bilet paramı kendim ödiycem :p

    YanıtlaSil
  7. Buyur meydan senin :).Seve seve gelirim, ama önce paranı öde, biletini eline al, işi garantiye alalım, neme lazım :)) Gelme konusunda ciddiyim ..

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir buluşma olmuş, özendim:)

    YanıtlaSil
  9. Eren O., sizi de bekleriz :))

    YanıtlaSil