16.05.2013

UNUTUR MUYUZ ?

Söylenecek çok şey var aslında..
Boğazda düğümlenen,
İçteki isyanı,
Öfkeyi,
Nefreti,
Çaresizliği anlatır mı bilmem..
Ama dolu dolu bağırmak istiyorum..
Bir çok insanın içi yandı,
Bir çok eve ateş düştü..
Ateş sadece düştüğü yeri yakmadı..
Hepimizin canı yandı..
Söylenenden daha çok kaybımız...
Ama sadece " insan " kaybetmedik..
İnancımızı kaybettik
Umudumuzu kaybettik..
Milli iradenin varlığı şüpheli,
Milli birlik beraberlik şüpheli,
Mossad, CIA bizim içimizi MİT den nasıl daha iyi biliyor, şüpheli,
İstihbarat zaafiyeti var mı ?, şüpheli,
Aslında şüphe falan yok ortada, her şey gün gibi ortada..
Ama medyaya yasak getir, istediğin bilgiyi servis et,
Unuturuz biz,
Kendimizi oyalayacak bir şeyler buluruz nasılsa,
Biz unuturuz..
Unutulur mu gerçekten,
Sanmam,
Bu kez unutmaya fırsatımız olmayacak gibi..
Daha çok  karışacak ortalık,
Bakalım daha nerelere sürükleyecekler bizi..
Ne zaman , nasıl, nereye adım atacağımıza  "biz" karar vermediğimiz, veremediğimiz sürece
Daha çok ateş düşer bu yüreklere...







4 yorum:

  1. Ben çoğu kişinin aksine medyaya gelen yasağı destekliyorum.. Düşünsene 11 eylül saldırısı oldu.. Amerika yayın yasağı getirdi.. Yayın yasağından önceki görüntüleri izlettirdiler.. İkiz kuleler yıkıldıktan sonra tek bir görüntü yok..
    Reyhanlıya yayın yasağı gelmese Tv de durmadan parçalanmış insan cesetlerini izlettireceklerdi..
    - Efendim bir bebek cesedi daha çıktı.. - Arama kurtarma ekibi parçalanmış bir kol buldu.. Canlı yayında ilk biz izlettiriyoruz tarzı..
    Toplumun ruh sağlığı açısından bence böylesi daha sağlıklı..

    YanıtlaSil
  2. kahve telvesi...
    hislerimiz karsılıklı.

    aslında çoğumuzun karsılıklı bilio musun...
    hepimiz aynı durumdayız.

    makul çoğunluğuz biz aslında...
    azgın azınlık yakıyor memleketi.
    biz bakıyoruz.

    bakakalıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Yazmana sevindim bunu, artık öyle vurdum duymaz bir millet olduk ki. Gündemimiz survivor.

    Yabancı basın bile Türkiye'nin içine itildiği oyunu görmesi gerektiğini söylüyor ama biz görmüyoruz, duymuyoruz, konuşmuyoruz. Konuşsak biber gazını yiyoruz.

    İnternette gezinirken Emine Ülker Tarhan'ın muhteşem konuşmasına rastladım. O zaten söylenecek her şeyi söylemiş. Ne eksik ne fazla onun gibi düşünmekteyim.

    Linkini veriyorum dilersen bakabilirsin. http://www.youtube.com/watch?v=DG1dcL_ZwO8

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Benzer duygu durumları paylaşıyoruz zaman zaman ki bu paylaşım adı üzerinde paylaşım olmalı, yani bi şekilde büyük bir kalabalık ve üzerine örtülen büyük bir perde düşünelim aslında herkesi örtüyor ve o ışıksızlığı karanlığı herkesin paylaştığı gibi o perdenin kaldırılması içinde herkesin el atması gerekiyor gibi, tıpkı bunun gibi toplumsal düşünceleri, olumsuzlkları kitle ruhunda bölüşüyoruz ve birlikte hissediyoruz ve bazılarımızın duygu durumları birbirine çok benziyor, Ben çokça okurken dostların satırlarını bunu hissediyorum, Aynı dönemlerde aynı şeyleri yaşıyoruz gibi,

    Bağırmak demişsiniz, İçimize bağırmayı deniyruz ve öğreniyoruz, Sessiz suskun bi haykırış ve çığlık gibi, Ama o akdar deniyoruz ve öğreniyoruz ki gerçek sanılan bi düş gibi gerçekten daha gerçek tadında aslında dış dünyada hüç bağırmadan dış dünnyada bağırılabilecek binlerce kat ıbağırıyorum içimden; Kulak duysa sağır ederdi galiba bu nedenle tutuyoruz içimizde;

    YanıtlaSil