22.04.2013

BİR PİSİNİN PAZAR MACERASI...

                   
Fotoğraf 

Bak şu yeni gelenler fena değil gibi, hadi acıktım ama, yemeği dışarda yiyelim dedin,  sabahtan beri dolaştırıyorsun, daha bi numaranı görmedim...Ahh ah, anam dediydi, bundan hayır gelmez, ya balıkçı ya ciğerci kedisi olsun diye, dinlemedim ki...


Abicim, sende de var bi tane, halden anlarsın, benimki sızlanmaya başladı, yok mu bize göre bişeyler..
Bakalım menüde ne varmış..Hımm peynirli katmer, pek tarzım değil, kıymalıyı tercih ederdim ama, eh idare edeceğiz artık..




Yalnız bitiremezsin sen onu, az biraz da bana ver hele...


Bir lokma şeyle nasıl doycaz abi, biz iki kişiyiz, ayıp oluyo ama manitaya karşı...


Abi kuru kuruya gitmiyo bu ya, yok mu içecek bişeyler...



Ooooo çay da gelmiş  demek, dur iki yudum da ben alayım.....

Bir sonraki kare, kediciğin çayı döktüğü ana aitti, ama ne yazık ki gülmekten kaçırdım :((




9 yorum:

  1. Pisipisi bildiğin çayı hüüüpletmiş :D

    YanıtlaSil
  2. valla çok rahatsız edici bi durum bence..

    YanıtlaSil
  3. Ancak kediyi bu kadar seven biri bunları dile getirebilirdi.

    YanıtlaSil
  4. Tam b bir macera filmi gibi kısa film @)

    YanıtlaSil
  5. Roman yazarsam adı bu olurdu, Piç kediler ve olağan günler.

    YanıtlaSil
  6. Ali Çalışkan, pek hüpletti sayılmaz, ortalığı ayağa kaldırdı sadece :)

    Cem, öyle de me ama, çok sevimliler..:)

    Maeva , teşekkür ederim :)

    Orhan Başıbüyük,gerçekten öyleydi, komedi de var ama..:)

    İlgiyeihtiyacıolanadam, ne bu kin, ne bu nefret :)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten komik ama sinir bozucu biraz da. Ne işi olur kedinin çayla, katmerle. Biz bir kere parkta ya tutarsa diye cips atmıştık yememişti. :)

    YanıtlaSil
  8. Yolcu, cips miiii..Mutlaka acılıymıştır da ondan yememiştir :)

    YanıtlaSil
  9. hahaha bayıldım. Deneyimli pisi işte :)

    YanıtlaSil