14.04.2013

BAYANLARA EHLİYET VERİLMESİN !!!

Otobandayım....
Sol şeritte bi araba salına salına gidiyor..Orta ve sağ şerit müsait..
Dibine yaklaştım arabanın , bana mısın demiyor.
Slalom yapıp önüne geçtim..
Yavaşladım..Hani nerdeyse duracak kadar.. Aynadan baktım,  hoş bi kız .  Uzun  kumral saçlı, balyajlarını bile gördüm :) Elleri kolları havada " n'apıyorsunnnn" diyor bağırarak .İşte burda dudak okudum tabi ses falan duymadım :))
Bu arada  arkalı önlü iki bayan olarak, yaklaşık 20 km hızla , otobanda, sol şeritte  seyrederken  yanımızdan geçen arabalar muhtemelen şöyle  düşünmüştür  " hay bu kadınlara ehliyet verenin..." ( araba mecazi anlamda kullanılmıştır, düşünen araba mı icat edildi şaşkınlığını yaşamaya gerek yok:))
Şimdi anlayamadığım,  geçtin direksiyonun başına, anca önüne bakıp gidiyorsun tamam.. kafan daldı, arkaya, sağa , sola bakmıyorsun diyelim.. Geldiğimi  görmedin.. Ya önüne geçip yavaşladğımda da mı uyanmadın be kızım .. Ne diye asabileşiyorsun.. Orta şeride geçmen gerektiğini daha nasıl anlatayım sana ?
Araba kullanmak da zeka işi demek ki..
Başlığa bakıp, böyle düşündüğümü zannetmeyin, erkekler bu hatayı daha çok yapıyor bence..






7 yorum:

  1. VotsZOomo xaikalitag pseurbdus [url=http://uillumaror.com]iziananatt[/url] Smoopdida http://gusannghor.com illifstiz

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Yanından geçerken bakacaksın. Bakalım telefonla konuşuyor mu? Genelde erkeklerinki öyle oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Saç saça kavga edersen nolur beni de cagir. Bira icerken izlemek isterim.;)

    YanıtlaSil
  5. Blogger , haksız mıyım ama :)

    Yolcu, haklısın. Telefonla konuşmak dikkati çok dağıtıyor..

    ilgiyeihtiyacıolanadam , yazıdan da anlaşılacağı üzere, iki bayan sözkonusu..Yani kavgayla işimiz olmaz, üzgünüm hevesin kursağında kalacak..:)

    YanıtlaSil
  6. kadın erkek ayrımı yapmadan, bi dolu öküz var piyasada diyeceğim.

    YanıtlaSil
  7. Cem :)) sen de, ben sana destek çıkarım..

    YanıtlaSil