1.02.2013

......

yeşil gel artık bana....ister yol olarak... ister araba...

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu ruh halini sevmedim kahve telvesi, derhal kurtul bu halden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın...Asla ulaşamayacağın şeyin peşine düşüp debelenmenin alemi var mı...Kedi kadar aklın yok mu ? "Mundar" de kurtul..:) Kurtuldum işte Almila...

      Sil
  3. ooooOO yeşili kimler aramıyor ki?
    Adam öldümü sağ mı bilinmiyor.. :)

    YanıtlaSil
  4. cennetin rengi diyip de sarılmıştım bir zamanlar.
    hep öyle tasvir edildiğinden midir bilemiyorum.
    önce gözler gitmişti, sonra rengi.

    en çok kendimi sevmeyi öğrendim sonraları, ve en çok kendimden nefret etmeyi. bir renk olacaksa mavi'dir dedim. ona sarıldıkça kendime sarıldım.

    cennet dedim ya, huzur gibi olmalıydı en çok. gelişlerin kapısını kaç kez çaldık ki hem..

    olmuyor değil mi?
    biliyorum, olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında farketmiyor biliyor musun..İstediğin kadar rengi değiştir, yüklediğin anlamlara farklı boyut ver, değişmiyor..
      olmuyor işte...olmuyor..
      En çok sevdiğin "sen" kalıyorsun geriye, ve kendine en çok zarar veren olarak yine "sen"...

      Sil
  5. Kış bende bambaşkadır.Eskiden sigara içtiğimden dolayı sürekli dışarı çıkmak zorunda ya da pencere açmak zorunda kalıyordum.Şimdi ne kadar güzel kış :)Kilolarını çok iyi kamufle ediyor insanlar.Hatta kel olanlar sürekli birşeyler geçiriyor kafalarına.Bronzlaştı bronzlaşmadı derdi yok bazı insanların.Açık alanda çalışmama ve akşama kadar kemikleri donmak deyimini yaşamama rağmen kışı yaza tercih ederim.O gelip geçici baharlar hele.O başlangıçlar hep kış sayesinde olur.Sevelim sevdirelim kışı.Bir kış çocuğu olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşümeyi yürek yangınına tercih edenlerin mevsimi...kış :))

      Sil